اولین سایت تخصصی امور مدارس

۱۴ مطلب در دی ۱۳۹۵ ثبت شده است

قانون حمایت از کارمندان و کارکنان دولت 

طرح آماده قانون حمایت از کارمندان و کارکنان دولت بصورت 

بنر یا پلات و لمینیت قابل عرضه می باشد.

چاپ طرح با نام مدرسه نیز امکان پذیر می باشد.

  • علی کلانتری

 سند تحول بنیادین در آذرماه سال 1390 در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب نهایی رسید.

 

این سند در 8 فصل تنظیم شده است که به نوعی به عنوان قانون اساسی نظام تعلیم و تربیت ایران است.

این طرح ها در سایز  100*70 قابل ارائه می باشند که معمولا بدلیل تراکم زیاد نوشته ها با توجخ به کیفیت بهتر پلات لمینیت و همچنین استحکام بالای آن پیشنهاد می گردد بصورت پلات و لمینبت چاپ گردد.

 

 

  • علی کلانتری

اهداف تفضیلی برنامه های درسی و تربیتی دوره ابتدایی 

براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

تهیه و تنظیم گردیده و مورد تأیید مدیریت دوره ابتدایی می باشد.

 اهداف تفضیلی دوره ابتدایی از جنس پلات و لمینیت تهیه شده و 

بصورت قاب فنری و تخته شاسی در ابعاد 100*70 قابل ارائه است.

  • علی کلانتری

اهداف دروه دوم آموزش متوسطه

 در راستای رسالت و مأموریت آموزش و پرورش و جهت دهی به رشد همه جانبه دانش آموزان بر پایه تعالیم و دستورات دین مبین اسلام، اهداف دوره متوسطه تعیین گردید . مدیران، برنامه ریزان و همه افرادی که در تعلیم و تربیت دانش آموزان نقشی بر عهـده دارند، مکلفند در برنامه ریزی امـور، سازماندهی فعالیتها و انجام وظایف مربوط به گونه ای اقدام نمایند که تا پایان دوره تحصیلی دستیابی دانش آموزان به اهداف تعیین شده ممکن باشد.

این اهداف بر اساس سند تحول بوده و مورد تایید اداره آموزش و پرورش می باشد

ابعاد طرح 100*70 می باشد که بصورت لمینیت (پرس شده) روی تخته شاسی ارانه می گردد.

این محصول با نام اختصاصی مدرسه چاپ و عرضه می گردد.

  • علی کلانتری

 اهداف دروه اول آموزش متوسطه

 

این اهداف بر اساس سند تحول بوده و مورد تایید اداره آموزش و پرورش می باشد

این طرح ها در سایز  100*70 قابل ارائه می باشند که معمولا بدلیل تراکم زیاد نوشته ها با توجه به کیفیت بهتر پلات لمینیت و همچنین استحکام بالای آن پیشنهاد می گردد بصورت پلات و لمینبت چاپ گردد.

اهمیت دوره متوسطه اول پس از دوره ابتدایی آغاز می شود و مرحله دوم تعلیمات عمومی به شمار می رود . دوره ای که انتقال از کودکی را به اواخر دوره نوجوانی و جوانی به عهده دارد .

در این دوره قواعدو مقررات اخلاقی و اجتماعی که در دوره دبستان معمول بوده جای خود را به تقلید از نمونه ها و سرمشق های زندگی می دهد و همسالان و همکلاسان برای نوجوان اهمیت بیشتری نسبت به بزرگترها دارد .در دوره راهنمایی ممکن است عواملی باعث افت تحصیلی دانش آموز شود .

بنابراین برای موفقیت انتقال از این مرحله ی کودکی به مرحله ی نوجوانی باید به دانش آموزان کمک کرد تا خود را بشناسند و به تفاوت های فردی خود با دیگران پی ببرند و از خویشتن در حد امکاناتی که دارد متوقع باشد.

اهداف دوره راهنمایی مصوب ششصد و چهل و هفتمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش در راستای رسالت و مأموریت آموزش و پرورش و جهت دهی به رشد همه جانبه دانش آموزان بر پایه تعالیم و دستورات دین مبین اسلام، تعیین گردید.

مدیران ، برنامه ریزان و همه افرادی که در تعلیم و تربیت دانش آموزان نقشی بر عهده دارند، مکلفند در برنامه ریزی امور، سازماندهی فعالیتها و انجام وظایف مربوط به گونه ای اقدام نمایند که تا پایان دوره تحصیلی دستیابی دانش آموزان به اهداف تعیین شده ممکن باشد

  • علی کلانتری

اهداف دوره پیش دبستانی

امروزه اهمیت و ضرورت آموزش و پرورش در دوره ی پیش از دبستان بیش از گذشته مورد توجه بوده که افزایش روز افزون متقاضیان آموزش های این دوره ،نیاز های والدین شاغل و شرایط فعلی جامعه ضرورت تهیه ی برنامه های غنی و کیفی را در این دوره را نشان می دهد .

هدف آموزش و پرورش در دوره ی پیش دبستان رشد همه جانبه ی کودکان است. لذا برنامه های دوره پیش از دبستان ، باید فعّالیّت ها و تجربه هایی باشد که به رشد کودک کمک نماید.

اهداف دوره ی پیش دبستان در سه مرحله ی حیطه ی دانش ، مهارت و نگرش عنوان می شود.

 

 

  • علی کلانتری

آموزش و پرورش دورهٔ ابتدایى فعالیتى نظام‌دار و هدفمند است؛ از این‌رو صاحبنظران اهداف متعددى براى این دوره ذکر کرده‌اند.

در قانون اساسى معارف ایران مصوب ۱۲۹۰ به تعریف و هدف تأسیس مکتب و مدرسه اشاره شده و آمده است: مکتب و مدرسه عبارت است از تأسیساتى که براى تربیت اخلاقى و علمى و بدنى ابناء نوع بشر دایر مى‌گردد.

مطالعهٔ مصوبات شوراى عالى معارف، فرهنگ و آموزش و پرورش و برنامهٔ تفصیلى دورهٔ پنج ساله ابتدایى مصوب ۱۳۴۴ مبین آن است که به هنگام پیشنهاد هر برنامه یا تصویب آن، اهدافى براى دورۀ ابتدایى تعیین و اعلام شده است.

براساس طرح نظام آموزش و پرورش جمهورى اسلامى ایران در سال ۱۳۶۷ و در جهت اهداف کلى نظام، اهداف دورهٔ ابتدایى در سه حیطهٔ شناختی، عاطفى و روانى - حرکتى از طرف کمیسیون پیش‌دبستانى بشرح ذیل تعیین و اعلام شده است.

  • علی کلانتری

قبض رسید در دفترچه های 50 برگی و در ابعاد 7*20 سانتی متر تولید شده

و دارای پرفراژ جهت جداسازی راحت و شماره  برای امور حسابداری می باشد 

 

  • علی کلانتری

دعوتنامه اولیاء

دفترچه دعوتنامه اولیاء و مربیان بصورت چاپ 4 رنگ و در بسته های 100 عددی عرضه می گردد.

مزایا:

1- دارا بودن پرفراژ جهت  آسان جدا شدن از ته چک 

2- برابر بودن قیمت تمام شده با قیمت چاپ بصورت سیاه و سفید

3- آزاد بودن موضوع دعوت از اولیاء

4- داشتن ته چک برای بررسی موضوع در آینده 

5- قابلیت چاپ بصورت اختصاصی با نام مدرسه و متن مورد نظر مدیر

  • علی کلانتری

برگه ورود و خروج کلاس در ابعاد 10*7 سانتی متر و 

در 4 طرح مختلف طراحی گردیده است

و در بسته بندی های 200 عددی به صورت 

سرچسب شده عرضه می گردد.

 

  • علی کلانتری